Gyerekműsor és Bűvészműsor Rendelés

Gyerekműsorok, bűvészműsorok, fellépők, videók; a jó gyerekműsor-bűvészműsor kulisszatitkai!

Utolsó kommentek:

Nandarani Edith Visegradi 2013.07.01. 10:01:36

Sajnos a teljes cikket nem találtam meg eddig, de rajta vagyok az ügyön :)

Ez itt egy nagyon hasonló cikk a Dr-tól de németül van :)

www.win-future.de/downloads/computersucht.pdf

;) kellemes fordítást, jó lenne tudni hogy melyik újságban jelent meg, mert olyan hogy Élet és tudomány nincs németben ;)

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

Borbala Lucsia Orosz 2013.06.24. 16:30:55

Kicsit fonnakadtam azon amit a kislanyokrol mond es nem ertek egyet azzal hogy a bizonytalansag miatt beszelnek annyit. A kislanyok (es a nagyobb lanyok, nok is) altalaban mindenkeppen renegeteget beszelnek, csevegnek, csivitelnek. Ilyenek vagyunk. (Nem mind, de a tulnyomo tobbsegunk.) Igy dolgzunk fol mindent ami tortenik velunk es minel jobban biztonsagban erezzuk magunkat annal tobbet hallani a hangunkat. Ez igy van jol, nem kell erre elmeleteket gyartani. Sok mindennel egyetertek ebben a cikkben de azert helyenkent tulzasokba esik. Ismerek egy csomo nagyon intelligens, az iskolaban rendkivul jol teljesito, sportokban tancban zeneben nagyon jo es kifejezetten tarsasagi gyereket akiket mind egy szalig nagyon vonz a TV es szamitogep. Tudomasul kell venni hogy a modern vilag elengedhetetlen reszeve valtak ezek a dolgok, es tudni kell tartani az egyensulyt a nevelesben.

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

Martian (törölt) 2013.06.23. 13:38:43

@Szakyster: "De abban biztos vagyok, hogy aki 10 éves korában találkozik először számítógéppel, az élete végéig lemaradásban lesz azzal, aki 5 éves korában már játszott vele."

Az egyéni affinitás ezt teljesen feülírja... pl. ismerek valakit, aki 18 éves korában vett először kezébe számítógépet, de két hónapra rá már írt a gépre egy intelligens amőbázó programot. :)

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

Martian (törölt) 2013.06.23. 13:38:40

@Szakyster: az alapvető számítógépes eligazodás csak egy szegmense a valóság megismerésének és a mai leegyszerűsített-vizualizált szoftveres környezetben elég gyorsan megszerezhető képesség (még 70 év feletti ismerőseim körében is).

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

zselatnye 2013.06.19. 10:39:59

Nem hinném, én 10 évesen kerültem először szg közelbe, most, 19 évesen örülnék, ha lemaradásom lenne a számítóges világban, de ezt nem mondhatom el magamról... inkább az ellenkezőjét. Napi 4 óra internetezéssel.:-( Bár játszani sosem szoktam.

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

Szakyster 2013.06.19. 09:42:22

@Zoltan Toth: mi számít kicsi gyereknek? De abban biztos vagyok, hogy aki 10 éves korában találkozik először számítógéppel, az élete végéig lemaradásban lesz azzal, aki 5 éves korában már játszott vele. Ez nem lehet vita tárgya. Csak az nem mindegy, hogy heti 4, vagy heti 14 órát ül a gép előtt.

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

Zoltan Toth 2013.06.18. 17:36:51

@Szakyster: Ez kifejezetten kicsi gyerekekről szól. Ne felnőtt fejjel közelítsük meg a problémát. És a cikk nem pszichológiai oldalról közelít, hanem a kognitív idegtudomány oldaláról. Lehet, hogy öreg vagyok már, de maximálisan egyetértek az itt leírtakkal.

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

humorista 2013.06.18. 17:09:09

@Zoltan Toth: A cikk feltöltésekor nem volt elérhető máshol, ezért is tettem fel a blogra.
Ha valaki esetleg megtalálja, küldje el! Köszönöm: Sz.B.

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

Zoltan Toth 2013.06.18. 15:23:45

Jó lenne az eredeti cikket is belinkelni.

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

Szakyster 2013.06.18. 15:23:40

Igen, viszont azt is hozzátenném, hogy a Professzor úr nem igazán ismeri a chat-elés kommunikációs folyamatait. Nem csoda, mert mint a beszédet, vagy a levelezést, ezt is tanulni kell, mivel egy többszintű, igen komoly kreativitást, empátiát igénylő művelet, amely több kommunikációs szinten folyik. Az a szerény véleményem (mint laikusnak), hogy bár tény és való, hogy más, mint a személyes kommunikáció, nem (feltétlenül) kevesebb, és semmiképpen nem virtuális, sőt, nagyon is valós.

Amit a számítógépe játékok hatásairól ír, annak egy része nem vonatkozik a manapság nagyon elterjedt MMO, és egyéb, gyakorlatilag csoportjátéknak nevezhető számítógépes játékokra.

És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy a számítógép előtt igencsak releváns tudást is össze lehet szedni, hiszen a mai (és a közeljövő) világban ha valaki nem boldogul el a Professzor úr által virtuálisnak nevezett világban, méghozzá készségszinten, kb. olyan lemaradásban lesz, mintha valaki a honfoglalás előtt nem tudott volna lovagolni. Vagyis nagyban. Nem véletlenül létezik a digitális analfabetizmus fogalma.

Szóval ez egy nagyon nagy, és komplex probléma, nem lehet egy blogbejegyzésben minden szeletét kifejteni (nem is feladat), és nehéz meghatározni, hol húzódnak a határok, mi a legjobb (szándékosan nem legegészségesebbet írtam) egy gyereknek.

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében

ancsur24 2013.06.17. 20:46:28

Nagyon vicces :) . Nálunk is volt évbúcsúztató gyerekműsor, végre szünet :) de van végre megamax gyerektévénk, jó kis rajzfilmek vannak rajta. Ezen az oldalon leltem rá, Napi 1 Kun Ádám trükk, nagyon ügyes redir.ec/kunadam

Bejegyzés: A legjobb ByeAlex-paródia!

Vakmacska 2013.06.06. 22:54:30

Nem kicsit elgondolkodtató, pont mert sokkal árnyaltabb és tudományosabb, mint a sima "a tévé meg a lövöldözős játékok erőszakra nevelnek" típusú lapos közhelyek.

Bejegyzés: Virtuális világok bűvöletében
süti beállítások módosítása