2014. dec 09.

Bűvészműsor 100 millió nézőnek

írta: humorista
Bűvészműsor 100 millió nézőnek

hajnoczy_soma.jpg

A Világbajnok bűvész, Hajnóczy Soma, aki sokaknak talán a Showder Klubból lehet ismerős, már 10 éve szórakoztatja a nézőket a világ minden részén, és ahogyan mondja, ő már a csúcson van. A legjobban a kezdeti időszakok izgalmát hiányolja munkájából, amit most a kínai tévének hála újra átélhetett: bűvészműsort csinált 100 millió nézőnek!

"Az elmúlt öt év alatt 35 országban jártam, mintegy 150 meghívásnak téve eleget. Bejártam Európát, keresztül-kasul utaz­tam Ázsiában, Észak- és Dél-Amerikában. Tíz év alatt elértem azt, amiről álmodtam. Feljutottam a csúcsra, ahonnan nincs feljebb. Bevallom, a versenyekkel és a megmérettetésre való várakozással járó felkészülés és az azt kísérő jófajta stressz hiányzik. Bár nemrég rögzítették a kínai szilveszteri tévéműsort, amibe engem is meghívtak. Amikor felvétel előtt megtudtam, hogy százmillió ember követi majd figyelemmel, akkor bizony újra éreztem azt a bizsergető izgalmat" - mesélte Soma a Borsnak.

A fotót a Gyerekműsor-Bűvészműsor blog a Hír24-en találta.

Klikkelj:

Bűvészműsor rendelés I Gyerekműsor rendelés

Szólj hozzá

bűvész gyerekműsor bűvészműsor Hajnóczy Soma bűvészműsor rendelés